„Dobre wino lubi towarzystwo dobrego jedzenia”

logo-JPW-e1396946406995
To przesłanie stało się bodźcem i siłą napędową, dzięki której powstała restauracja oraz wine-bary pod marką Jak pragnę wina. Postawiliśmy sobie ambitny cel stworzenia miejsc, które dają możliwość idealnego połączenia szlachetnego trunku z odpowiednio dobranymi przekąskami i daniami i są przede wszystkim prowadzone z pasją i zaangażowaniem. „Jak pragnę wina” to miejsca, do których przychodzi się zarówno na lunch biznesowy, jak i spotkanie towarzyskie, czy po prostu wpada na kieliszek dobrego wina.

 

W czerwcu 2009 roku, otworzyliśmy przy ul. Wólczańskiej pierwszy w Łodzi Wine-Bar pod marką JPW a sklep nazwany został dobrewino.pl co było również początkiem powstania sklepu internetowego. Był to naturalny efekt rozwoju naszego specjalistycznego sklepu winiarskiego działającego w tym miejscu od ponad roku.
Miejsce to powstało w wyniku zapotrzebowania rynku i dało nam nowe możliwości spotkania się z kimś przy lampce wina czy też desce serów i wędlin. Jak pragnę wina w Łodzi było pionierem w swojej kategorii na rynku, a swój debiut pod inną, równie dobrze znaną nazwą „Skład alkoholi”, miało przy al. Politechniki już w 2001roku, w miejscu gdzie obecnie powstaje nowoczesne centrum handlowo-rozrywkowe „Sukcesja”. Czas ulatywał w tym miejscu jak przez palce i nim się spostrzegliśmy sklep i wine bar miał swoją siedzibę przy ul. Wólczańskiej!

 

igor_oles_jpw_01
Przeznaczenie jednak pchało nas coraz bliżej najpiękniejszej ulicy naszego miasta, głównego traktu handlowo-rozrywkowego, ku ul. Piotrkowskiej. I tak, już pod koniec maja 2010 roku, otwieraliśmy Jak pragnę wina w jednej z najpiękniejszych oficyn w Łodzi  „Secesja 89” przy ul. Piotrkowskiej 89. Początkowo funkcjonował tu tylko sklep, ale już od początku 2011 roku uruchomiliśmy wine bar.
Dziś, kontynuujemy tutaj swoją pracę u podstaw, w kierunku popularyzowania kultury picia wina.  Specjalnością naszego łódzkiego zespołu są comiesięczne, darmowe degustacje komentowane win i prestiżowych alkoholi mocnych, nierzadko z udziałem zagranicznych gości – oferta skierowana do Klubowiczów JPW Prestige Wine Club, czyli naszych stałych i wiernych klientów, smakoszy, ale i tych rozpoczynających winną przygodęDo klubu dołączyć może każdy o szczegóły proszę pytać w lokalu JPW bądź drogą mailową.

 

Jogródek wieczór1ednak rozwój marki Jak pragnę wina, to nie tylko Łódź. W między czasie, tj. we wrześniu 2009 roku zdecydowaliśmy się na kolejny, ważny i ryzykowny krok – otworzyliśmy restaurację z wine barem i sklepem specjalistycznym w Warszawie, w samym centrum dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Mokotów, przy ul. Czerniowieckiej 9a.  Decyzja okazała się strzałem w dziesiątkę, a dzięki niej na stałe zaistnieliśmy na kulinarno-winnej mapie stolicy i do dziś zaskarbiliśmy sobie wierność stałych bywalców

Atutem Jak pragnę wina, za wyjątkiem specjalnej selekcji prawie 400 win z całego Świata, jest międzynarodowa kuchnia na najwyższym poziomie – w celu uniknięcia monotonii zmieniamy nasze menu raz na kwartał – oraz profesjonalna i miła obsługa, która nie tylko doradzi w wyborze dania, ale również dobierze odpowiednie do niego wino i o nim opowie. U nas główną rolę odgrywają potrawy podkreślające smak wina, w tym autorskie dania naszych szefów kuchni. Restauracja Jak pragnę wina to przyjazne i relaksujące zmysły miejsce, w którym warto i po prostu przyjemnie bywać.

1083932720616553771_2125819462
W roku 2015 z dniem 25 września otworzyliśmy kolejny sklep Jak Pragnę Wina w nowoczesnym Centrum Handlowo Rozrywkowym SUKCESJA przy Al. Politechniki 1 na poziomie +1. Z dumą informujemy naszych klientów o tym ,że zgodnie z Państwa zapotrzebowaniem ulokowaliśmy się w dogodnej lokalizacji oraz ,że nasz nowy punkt na mapie Łodzi jest czynny 7 dni w tygodniu …

 

 

Jak pragnę wina to jedna z dwóch głównych marek firmy Wine Direct Sp. z o.o. istniejącej na polskim rynku od 2003 roku. Razem z drugą marką Dobrewino.pl zaspokajają gusta konsumentów detalicznych, klientów prywatnych, miłośników i entuzjastów wina. Spółka ponad to obsługuje rynek hurtowy i HoReCa pod swoją własną nazwą „Wine Direct”